maandag 12 mei 2014


in het verlengt weekend van de dag van de arbeid ben ik en men vriendin samen op stap geweest naar zaventem en leuven . hier bij een aantal foto's


een mercedes citaro g2 op lijn 821 komende van merchtem varkensmarkt


een bus van de voeght op lijn 681 met een gorba display


bus 5279 op lijn 600 de buitenringbus van leuven 
 direct erna een 601 de binnen ringbus van leuven


een vdl futura op de snelbus naar maaseik lijn 178


in de wachtzone staat een gelede ag300



bus 110287 op lijn 305 naar turnhout station 



een van de mooiere plekken van leuven om te spotten is gasthuisberg hier zien we een 380 naar tienen vertrekken





op lijn 317 naar kraainem metro is geen man geen hybride maar een van hool a360



en dit is kunnen fotograferen op het verspringen van de film naar geen dienst met tegelijk het lijnnummer er nog op (616)


ringbus 600 vanaf het station naar de vaartkom



een mercedes citaro 2 van tec


mercedes citaro g op een 358 naar brussel noord

 de nieuwe van de decker van riet op een 616 naar zaventem



een van de nieuwtjes van staca jammer genoeg zijn deze de vervangers van de mercedes 0405's


bus 331344 van de voeght op een 284 beperkt tot sint angelina tildonk




een van hool ag300 3783 op lijn 6 stadsnet 


bus 330388 op een 358 naar brussel noord


en ja iets later komt een 0405 het zelfde perron op gedraait



en ja nog is een van hool newa600 van de decker van riet


en een gelede van de decker van riet op de 284 naar mechelen

op de zelfde moment (dus moest lopen) vertrok de 305 naar turnhout bus is van de duinen

op lijn 333 naar tremelo mercedes citaro 2




bus 3784 was die dag te zien op lijn 310 naar kortrijk dutsel

 en een van hool a600 van de lijn zelf op lijn 9 naar korkbeek lo

staca op de 410 met een mercedes citaro 2

en het zelfde type op den 358 die tegelijk vertrokken

schoolbus 524 naar tielt vertrok op die moment ook

samen met 3785 op lijn 8 

en de 351 naar brussel noord 

7 minuten later volgte schoolbus lijn 537 naar terlanen


1 opmerking:

  1. Hallo
    Amaai seg ik bewonder je werk, en dat je dit elke maand doet. Je hebt zelfs een paar chauffeurs die ik ken gefotografeerd en en ik denk zelfs dat je mij en een chauffeur ook hebt. Je hebt me:). En dat je net als ik een onderscheid in pachters kunt maken. Chapeau dat je de modellen en al ook weet. Dat wou ik even kwijt.
    Mvg,
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen